Jiří Drahoš inzeruje na dezinformačním webu ohrožující jeho volbu prezidentem

Musel jsem si promnout oči, když jsem se podíval na web „První zprávy“ a tam uviděl reklamu Jiřího Drahoše na jeho volbu jako prezidentského kandidáta.  

Nevím, zda tento inzerát je na webu „První zprávy“ doposud, ale v momentě, kdy píši tento článek (8. 1. 2018 v 14:15 hod), tam reklama Jiřího Drahoše na jeho volbu na českého prezidenta skutečně je: http://www.prvnizpravy.cz/

Zajímavé na tom je, že web „První zprávy“ Jiří Drahoš označil za jeden z dezinformačních webů, ohrožující jeho prezidentskou volbu: https://www.jiridrahos.cz/v-ceske-republice-stale-roste-pocet-a-vliv-dezinformacnich-webu/ .

Ještě zajímavější, že takto se sám pan Drahoš stává dezinformátorem svojí vlastní volby na našeho prezidenta.

Kromě toho i já jako bloger ohrožuji jeho prezidentskou volbu (moje jméno je na titulní straně webu Pravdivě, dále jsou moje články na webech Parlamentní listy a Rukojmí), které též Jiřího Drahoše ohrožují jako dezinformační weby.

Takže bych jen znovu citoval názor Miloše Zemana:

„Prezidentský kandidát Jiří Drahoš buď disponuje vlastní tajnou službou, nebo se na sebe snaží upozornit šířením konspirací, prohlásil v pátek prezident Miloš Zeman. V závěru své návštěvy Jihomoravského kraje tak na tiskové konferenci reagoval na Drahošovo vyjádření, že se obává působení zahraničních tajných služeb na volby v Česku prostřednictvím dezinformací. Zeman novinářům řekl, že považuje za urážku občanů, pokud někdo tvrdí, že mohou v případě voleb do sněmovny či na Hrad být ovlivněni "jakýmisi imaginárními zahraničními službami. To by znamenalo, že jsou nesvéprávní. Člověk by snad neměl považovat občany ze nesvéprávné," uvedl Zeman.

A mně jen nejde do hlavy, proč si Jiří Drahoš pro svoji inzerci vybral právě web, který ohrožuje jeho prezidentskou volbu.

Tak jsem zvědavý, kdy nám Jiří Drahoš a jeho příznivci potvrdí, že je tato reklama dílem ruských hackerů a tedy dalším útokem dezinformátorů na jeho osobu.

V opačném případě by to totiž bylo na pováženou...

 

Autor: Jaromír Petřík | pondělí 8.1.2018 14:44 | karma článku: 40,24 | přečteno: 2399x