Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jako onen protidemokratický zápal ještě beru. Ale takhle prznit dějiny, to se každý den nevidí :-D

3 1
možnosti
Foto

Já zapomněl, že jediný správný výklad dějin mají současní komunistobijci.

1 0
možnosti

O26t81a 61K73i93n69c

18. 10. 2018 13:31

Petříku, jako mnohokrát útočíte na západní demokracii. Ještě jste mi ale nevysvětlil, když je podle vás západní demokracie tak zrůdná, proč za doby vlády komunistů emigrovalo na západ téměř 300 tisíc našich občanů místo toho, tomu bylo naopak.

2 0
možnosti

Ty až dostaneš rozum.

1 2
možnosti
Foto

Víte Petříku, vy jste fakt "neskutečnej" ... ; ten rozdíl je přeci jednoduchý. Přestože i v západní demokracii, jak to vy nazýváte - žádná východní (třeba ruská) demokracie neexistuje - protože to není demokracie, žijí lidé, kteří chtějí získat a zneužít moc ke svému prospěchu, tedy jde o demokracii proto, že existují v takové společnosti páky a možnosti, tyto lidi odhalit a posléze i zbavit je té moci - na rozdíl od zločinných nedemokratických a totalitních režimů - jako je třeba po celou existenci od dob Lenina "rusko" resp. SSSR , kdy takový lidé vládnou dál a terorizují vlastní obyvatelstvo, své odpůrce a nikdo zevnitř, jim v tom není schopen zabránit. Dokonce se snaží svou totalitní komunistickou ideologii vyvážet, čemuž se pak logicky jiné země brání, což je i případ většiny konfliktů, o kterých se zmiňujete - no nic, ponoukl jste mne k napsání článku, o tom, kde se vzala zrůdnost komunismu resp. kdo byl tím, kdo ji dotáhl do dokonalosti. :-/Můžete se těšit, už brzy ;-DRvRv

5 1
možnosti
Foto

Doufám, že si neidealizujete západní demokracii. Vždy a všude šlo, jde a půjde o moc, která vede k možnosti dostat se k mamonu.

2 0
možnosti
Foto

Pro pana Sisku a Preslera.

Myslím si, že vzájemné osobní napadání takového rázu nepatří k tématu blogu.

1 0
možnosti
Foto

Nedalo mi to a ještě jsem se v těchto pozdních hodinách k blogu pana Petříka vrátil. Na své konkrétní otázky, vyplývající z článku, jsem se odpovědi nedočkal. Teda jistý diskutér mi slíbil, že mi přijde rozbít okno, Aladár Šiška mi zase slíbil, že mi přijde rozbít hubu. Smutná je tato diskuze, kde kavárníci nemají jediný argument, jen plivou a vyhrožují. Zřejmě si budu muset pořídit zbrojní pas, Aladárové jsou nebezpeční a díky blogu, kde neumí obhájit své myšlenky, jsou schopni pro nesouhlasné názory vyhrožovat násilím. Chápu je, že jejich duševní obzor na věcnou diskuzi nestačí.

5 3
možnosti

Vase uboze lzete to bude asi vychovou z rodiny, ze ...

Zaprve, nejmenuji (a nikdy jsem se nejmenoval) Aladar.

Zadruhe - muzete prosim nekde citovat, kde isem jak pisete "Šiška mi zase slíbil, že mi přijde rozbít hubu" - pokud to nezvladnete tak jste ubohy lhar ... cemuz bych se diky vasim aktivitam v Rudem Pravu vubec nedivil.

4 3
možnosti
Foto

Válka ve Vietnamu nebyla úplně nejlepší, na druhou stranu si nelze nepoložit otázku, proč vlastně komunistický režim neochránil vlastní občany před napadením západní demokracií? Není toho schopen nebo je mu to jedno? Máme nějakou opačnou zkušenost? Totiž že nějaký komunistický režim napadl západní demokracii a ta se neubránila? A čím by to tak mohlo být? Nebo se komunistické režimy vyčerpají tím, že týrají vlastní občany a na ochranu vnější bezpečnosti už nemají kapacitu?

2 1
možnosti
Foto

Ale ve Vietnamu komunistický režim dokázal ochránit svoje občany před západní demokracií.

Dokonce porazil největší voejsnkou mocnost na světě USA.

2 1
možnosti
Foto

Než se rozloučím, dámy a pánové (byť se dámy objevily jen dvě), dovolte mi malý podotek, co jsem se z diskuze dozvěděl. Pan Švadlenka mi coby argument nabízí, že mi přijde rozbít okno. Tento názor podpořil i syn zasloužilého umělce Alexandera Trizuljaka Marek. Alexander Trizuljak, který v padesátých letech za dob nejhoršího komunistického teroru prožíval své nejlepší "umělecké" období, sochal Rudoarmějce a spol., v sedmdesátých letech se pak podepisoval pod provolání na podporu KSČ a jeho syn Marek díky tomu studoval prestižní umělecké školy a pak za totality pořádal výstavy. Díky demokracii vidím pokrok v tom, že dnes by mě parta Švadlenků, Trizuljaků a spol. "pouze" rozbíjela okna, tehdy by žádali trest smrti.

Pan Petřík napsal text, který reagoval na text pana Trizuljaka, na tom se snad můžeme shodnout. Níže v diskuzi jsem položil tři konkrétní otázky, které z článku pana Petříka vyplývají, odpovědi se dají shrnout do klišé "vy zase bijete černochy" a osobní útoky, věcná odpověď žádná. A to je smutné. Stejně smutné je, že ač karma článku hovoří za vše a že s ním mnoho čtenářů souhlasí, v diskuzi převažují negativisté. Nelze se tomu divit, ne každý si chce nechat rozbíjet okna kvůli diskuzním příspěvkům v blogu. A mohlo by být i hůř, tihle "demokraté", co cucali z rodičovského komunistického prsu atmosféru padesátých let, jsou schopni daleko horších věcí...

8 7
možnosti

Alešku, teď budu ještě osobnější. Z toho, jak jsi nyní překroutil to, co jsem se ti snažil sdělit, svědčí buď o tom, že máš potíže s úsudkem ještě horší než pan Petřík. Což v kombinaci s tím, že jsi uplakané děcko, působí opravdu bizarně. Anebo jsi prachaprostý lhář. Co si vybereš?

7 3
možnosti
Foto

Příjemný blog, po těch nudných a vyčpělých článcích o zločinech komunismu příjemná změna. Karma

4 3
možnosti
Foto

Zastávám názor, že je třeba psát o všech zločinech.

Za karmu díky R^

5 0
možnosti
Foto

P.S. jestli považujete tučný a barevný text za argument, tak je mi vás docela líto

3 0
možnosti

J76o53s22e95f 60N62i88k85l

17. 10. 2018 18:59

...nejen pro pana Švadlenku, číst Rudé právo můžete i vy, najdete na internetu perfektně udělaný archív, třeba se tam i něco dovíte....

3 2
možnosti

To dozajista. Docela pěkný studijní materiál, jak fungovala komunistická propaganda. Viděl jsem.

5 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS