Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L10i15b20u11š78e 28P64a79l14k96o30v31á 5441663647499

R^souhlas a karmaR^

+1/0
14.3.2019 16:18
Foto

J67a18r47o85m31í24r 44P24e17t24ř97í48k 6434141609788

Díky, paní Palková,

jak vidíte, tak diskuse stojí za to.

0/0
15.3.2019 11:52
Foto

L28i90b45u82š22e 31P20a79l42k90o76v95á 5761183627629

to je pod vašimi blogy pravidlem-máte tu spoustu fanoušků;-)R^;-D

0/0
15.3.2019 13:59

D30a86n 75R81o66z55s15í84v70a94l 3920642290264

Díky pondělní nefunkčnosti internetu po větrné bouři dodatečná karma. R^

+2/0
12.3.2019 15:36
Foto

J45a10r45o51m13í53r 30P81e36t46ř97í66k 6524401469488

Zdravím Vás a díky R^

0/0
12.3.2019 15:54
Foto

J47a97r60o44m27í56r 38P78e21t71ř84í59k 6224261379548

Děkuji čtenářům za rozsáhlou diskusi.

Jen jsem nečekal, že rusofobové tolik podpoří pravdivost mých slov v blogu.

Přesně jak jsem napsal: Snadno prokazatelnou pravdu označí za lež a naopak.

+2/−2
12.3.2019 14:06
Foto

Z59d25e54n76ě59k 34M15a19t41u48š59k38a 7838986125746

že vás huba nebolí.

+5/−1
12.3.2019 14:41
Foto

P47a31v57e93l 13D84v98o88ř71á66k 5409405674690

A zase naopak, pane filatelisto. Ono jde o úhel pohledu.

+4/−1
12.3.2019 16:52
Foto

Z68d20e18n52ě17k 36M84a69t87u22š92k50a 7138776955986

"Turecko není vazalem USA, protože se USA podílely na pokusu o převrat v Turecku s cílem zavraždit Erdogana. Erdogan proto právem Američanům nevěří absolutně nic."

Můžete toto vaše tvrzení doložit fakty???

Mám na mysli FAKTA, nikoliv vaše názory, domněnky, či fabulace.

+10/0
12.3.2019 9:27
Foto

J93a21r68o20m21í89r 68P42e51t74ř26í65k 6154911939738

Vyjádřil se takto sám Erdogan, který zřejmě ví, o čem mluví.

Američané to samozřejmě popřeli, stejně jako veškerý mainstream, který podléhá jejich kontrole.

+1/−6
12.3.2019 9:37
Foto

Z51d70e78n49ě29k 40M91a74t88u77š42k45a 7118616815306

takže opět lež

+10/0
12.3.2019 9:45
Foto

P92a71v71e28l 70D56v57o78ř50á74k 5119415204290

Divím se, že se neodkázal na nějaký svůj předchozí blog. To byl důkaz jako brno.

+5/0
12.3.2019 10:36

V64l95a27d28i98m41í97r 55S78t63u28d92e30n43ý 5568328415880

Rusko a mainstream, který podléhá jeho kontrole popřelo účast na útoku na Skripala. Dle stejné logiky mohu tvrdit, že Kreml lže.

+1/0
12.3.2019 10:54
Foto

J92a94r72o42m29í74r 13P93e22t10ř97í53k 6384591649698

Je zde jeden zásadní rozdíl.

Erdogan se o záležitosti likvidace svojí osoby vyjádřil sám, kdežto Skripalovi a jeho dceři západní "demokracie" vůbec dovolila promluvit a nikdo neví, zda vůbec žijí.

A "důkazy", které západ předložil silně připomínají "důkazy" o přítomností chemických zbraní v Iráku.

+2/−2
12.3.2019 11:50
Foto

Z23d46e28n81ě61k 49M32a46t91u18š10k77a 7358246315276

8-o???

+1/0
12.3.2019 12:40

V43l21a48d24i56m31í75r 51S25t15u28d97e57n34ý 5348678385600

Ten člověk nebude úplně zdráv...

+2/−1
12.3.2019 17:13

K30a20r14e58l 36K52u72č35e49r21a 7745351673970

Néééééé. ;-€;-€;-€ Kdy už si to konečně zapamatujete, rusové jsou vždy ti zlí a ukrajinci vždy ti hodní.

A paní Bondarenko :

- nemá pravdu že se na Majdanu střílelo z budov pod kontrolou vzbouřenců do policistů na ulici a nemá pravdu že "velitel" vzbouřenců kteří stříleli policisty je nyní šéf parlamentu, protože rusové ukradli Krym,

- nemá pravdu že po převratu se ti co řídili zabíjení lidí sami amnestovali, protože rusové ukradli Krym,

- nemá pravdu že při prosazování revolučních zákonů zastrašovali hrozbou smrti rodinám řádně zvolených poslanců ukrajinského parlamentu, protože rusové ukradli Krym,

- nemá pravdu že současný režim má pravděpodobně na svědomí vraždy několika opozičních novinářů, protože rusové ukradli Krym,

- nemá pravdu že svoboda slova na ukrajině neexistuje a moc je v rukou jednoho gangu, protože rusové ukradli Krym,

- nemá pravdu, že Ukrajinu rozeštvali Američani a EU, protože rusové ukradli Krym,

- nemá pravdu, že z hospodářsky rozvrácené Ukrajiny uteklo několik milionů lidí, protože rusové ukradli Krym.

A bylo by dobré abyste ve vlastním zájmu přestal o jediné správné pravdě o zlých a za všechno špatné mohoucích rusech a hodných američanech a EU navždy pochybovat. ;-€;-€;-€

+11/−1
11.3.2019 22:38
Foto

J77a79r20o27m21í49r 22P90e69t75ř66í56k 6304331879678

Rusofobům, zaslepeným fanatismem nevysvětlíte vůbec nic a v podstatě jsou s nimi nesmyslné i diskuse, což dokládá právě tato diskuse.

Jejich "argumenty" jste shrnul dobře.

Budou Vám tvrdit do roztrhání těla, že Slunce svítí černě a Vás označovat za lháře, když jim budete tvrdit, že svítí žlutě. Taková je úroveň jejich "pravdy."

+10/−10
11.3.2019 22:45

V82l41a48d74i93m21í23r 83S84t94u51d30e80n64ý 5758898465300

Petříku, pořád jste neupřesnil, která pobaltská země byla za pomoci naší armády anektována Spojenými státy, jak jste níže tvrdil. Jak jistě víte, anexe je de iure trvalé připojení cizího státního území k jinému státnímu celku. K ničemu takovému nedošlo i když vy budete do roztrhání těla tvrdit, že ano. Taková je úroveň vaší pravdy. Pravdy amerikanofoba, zaslepeného fanatismem, kterému nelze nevysvětlit vůbec nic a s kterým diskuze jsou v podstatě nesmyslné, což dokládá právě tato diskuse.

+11/−1
12.3.2019 6:14
Foto

J29a76r24o17m56í87r 47P38e49t37ř91í78k 6314481479818

Pokud nerozumíte nadsázce, tak je s Vámi diskuse těžká.

Nebo snad na anektovaném území nejsou vojska státu, který anexi provedl?

Rozdíl je v podstatě jen v tom "de jure."

Nebo si myslíte, že země, která je obsazena cizími vojsky, může provádět jinou politiku, než politiku země, jejíž jsou vojska?

+1/−9
12.3.2019 9:19
Foto

Z37d43e85n92ě14k 65M66a36t42u25š97k91a 7208156105766

ani v nadsázce se ale nesmí lhát

+7/0
12.3.2019 9:25
Foto

J20a10r14o21m53í75r 83P60e36t64ř71í84k 6904151729128

Váš problém, pane Matuško je, že Vy pravdu od lži nepoznáte

+1/−2
12.3.2019 13:14
Foto

Z82d97e36n42ě14k 52M26a62t19u86š74k41a 7888546275436

;-Dtak ty VAŠE lži, poznám okamžitěR^

A asi nejsem sám.

0/0
12.3.2019 14:44
Foto

Z37d25e68n31ě44k 35M38a61t58u34š65k48a 7938816445366

P.S. nehledě k tomu, že lžete opět.

Žádná pobaltská republika není cizími vojsky OBSAZENA.

+6/0
12.3.2019 9:47
Foto

J51a95r19o21m78í67r 71P66e83t50ř12í65k 6104521709818

Naši vojáci jsou tedy v Pobaltí na rekreaci?

To byli za tu rekreaci dokonce vyznamenaní ministrem?

http://www.ohremedia.cz/clanek/8044-ministr-ocenil-vojaky-za-pusobeni-na-misi-v-litve

Vyznamenává se snad za plnění bojových úkolů.

+1/−1
12.3.2019 13:54
Foto

Z47d38e56n75ě46k 51M67a57t69u74š82k78a 7868766685376

a jak to souvisí s vaším tvrzením, že je okupujeme???

+2/−1
12.3.2019 14:42

V51l47a88d92i45m16í64r 69S52t11u46d92e32n71ý 5608168635830

Proč tedy Putin vyznamenával vojáky, kteří na Krymu údajně vůbec nebyli? Natož aby tam plnili bojové úkoly. Vyznamenává se snad za plnění bojových úkolů, jak jste správně poznamenal, nebo ne?

+3/0
12.3.2019 17:17
Foto

J11a64r34o68m89í98r 37P60e50t13ř84í92k 6794161819748

Ruští vojáci jsou na Krymu už přes 200 let, protože toto území bylo a je součástí Ruska.

Nevím, že by Rusové kdy popírali přítomnost svých vojáků na Krymu, když tam přes 200 let mají základnu v Sevastopolu.

A ruští vojáci byli Putinem vyznamenaní zřejmě za to, že ochránili Krym od vojenského napadení, jak nelegitimními kyjevskými pučisty, tak USA, které mají na Sevastopol zálusk, jak správně poznamenala Bondarenková.

+2/−4
12.3.2019 17:46

V24l62a62d76i45m40í72r 86S32t44u15d73e34n96ý 5238758245120

Nemám slov...

+1/0
12.3.2019 21:33

V75l13a12d81i56m89í64r 83S64t60u84d59e30n39ý 5208578575970

Vidím, že jste si našel obezličku za pomoci které se snažíte vykroutit ze své lži. Ale jo, takovému Standovi to bude stačit...

+5/−2
12.3.2019 10:51
Foto

M53a85r48t69i91n 46B46r54a93u63n 2364527891189

No dobrá. abyste ale neměl možnost naříkat, že nediskutuji k tématu článku, i když ani to by nebyla pravda, protože mé komentáře se týkají obecně vašich postojů, pak dvě lži z tohoto konkrétního blogu.

Je lež že Jugoslávii napadly USA. Byla to koaliční akce NATO. Každá ze zemí, které se jí účastnily je natolik svobodná a na USA nezávislá, že se připojit nemusela. NATO není Warszawská smlouva, tudíž členové se akcí účastní na základě vlastního rozhodnutí.

Druhou lží je srovnávaní jakési henlenovské hysterie. Tedy, zde je lépe namísto slova lež použít termín demagogie. Proč? Zkuste si zajít do universitní nebo vědecké knihovny. V Ostravě nebo máte li to blíže tak do Brna. Znám osobně tu v Ostravě - v areálu Radnice. Tam si vyhledejte periodika z let 1934 - 1937 ale i ze začátku roku 38. Doporučují i komunistické plátky. To si počtete, o "české protiněmecké hysterii" a podobně. Ano, pane Petříku, tak se také tehdy psalo, když demokraté upozorňovali na nebezpečí, které hrozí od Hitlera a Stalina. A naopak i někteří demokraté toto nebezpečí zlehčovali tím, že nás západ nenechá, že slyšíme trávu růst. Tak jako dnes, když je varování před rostoucím ruským vlivem a expanzí, tak čteme o protiruské kampani , o rusofobech a ti méně inteligentní zase operují nevděkem za "osvobození" v roce 1945.

To jsou fakta, pane Petříku. Ne vaše fantazie o Putinovi jako mírotvůrci a o plánech vybudovat základnu USA na Ukrajině.

+14/−5
11.3.2019 21:37
Foto

T77o76m39á78š 71F41l15a72š21k60a 5745225126721

Tohle je na Petříka moc složité.

+13/−1
11.3.2019 21:41
Foto

M24a74r62t75i49n 25B32r38a63u16n 2214647451119

Ale ještě k tomu Rusku. Opravdu mně vytáčí a to tak že hodně, když jménem Ruska a Rusů píše někdo, kdo tam asi nikdy nebyl, nezná realitu života a kdo se zastává vůdce, který na potřeby vlastních obyvatel nebere ohled a umožňuje oligarchům neomezený přístup k bohatství na úkor obyčejných lidí. Který korupci na všech úrovních dotáhl do naprosté dokonalosti. Který úspěšně pracuje na tom. že Rusko opouštějí desítky tisíc mladých lidí ročně, kteří hledají uplatnění na západě.

+10/−1
11.3.2019 21:41
Foto

J95a11r57o21m69í75r 80P52e10t41ř85í25k 6914801749878

Myslíte, že jakákoliv země NATO by si dovolila vojensky napadnout Srbsko bez příkazu USA?

Bombardéry pro "humanitární bombardování" Srbska startovaly z Německa - země vojensky obsazené Američany. Německo jako obsazená země cizími vojsky USA nemá sebemenší právo bránit v jakékoliv agresi vojskům NATO, (tedy USA) na území Nemecka.

Pokud chcete současné Rusko srovnávat se SSSR v letech 1934-37, tak Vám gratuluji. Současná fakta totiž hovoří ve prospěch Ruska a v naprostý neprospěch USA.

Faktem je americká vojenská základna Bondsteel na srbském území, kterou si tam USA postavily v rozporu s mezinárodním právem.

USA nerespektují žádné smlouvy, dohody, zákony, pouze vojenskou sílu. Proto tak strašně zuří, že si nemohly vybudovat vojenskou základnu v Sevastopolu.

To jsou jasná a prokázaná fakta a žádné fantazie.

+3/−9
11.3.2019 22:06
Foto

Z93d78e44n72ě40k 28M10a60t13u73š85k49a 7228336665166

To nejsou fakta, to jsou pouze a jenom vaše názory.

Nic vice a nic meně

+8/−1
11.3.2019 22:21
Foto

M95a14r76t20i12n 63B51r35a91u70n 2744307891349

Vaše první věta je logický nesmysl. To je jako byste chtěl říct, že Turecko si nedovolí napadnout bez souhlasu USA Kurdy. Nevím také, proč neustále opakujete už tisíckrát vyvrácenou lež o humanitárním bombardování. Nic takového se nedělo a kromě Richarda Falbra nikdo takovou kombinaci nepronesl. Zpět k onomu bombardování. Neexistoval žádný příkaz. Byla to akce NATO, na které se podílely země, které s ní souhlasily. Každá země měla právo odmítnutí. Další vaší lži jsou slova o Německu a jeho právech či neprávech. To je profláknutá komunistická lež. Další vaše lež je vaše tvrzení že NATO rovná se USA. Další vaše lež je informace o základně Bondsteel. Není v rozporu s mezinárodním právem. Do sporu se dostala pouze s radou Evropy, která má jakási práva navštěvovat podobná zařízení, kde jsou umisťování vězni. Byla vedená jednání o dohodě mezi radou Evropy a KFOR, která je "zřizovatelem" oné základny a jejímž velitelem je Ital, nikoliv Američan, nicméně jednání ztroskotala, protože EU neuznala Kosovo. Nesrovnávám dnešní Rusko se SSSR, protože to není možné. Dnešní Rusko je totiž daleko větší hrozbou pro světový mír nežli bylo SSSR v létech 34 až 37. Kromě toho si račte povšimnout, že já psal o Německu v těch létech. O tom, že tehdy se obavám z Německa vysmívali stejně, jako nyní obavám z Ruska.

Takže suma sumárum... váš komentář opět nepravdy a lži.

+8/0
11.3.2019 22:38
Foto

J33a50r63o75m21í41r 30P72e69t76ř10í96k 6184951889418

Turecko není vazalem USA, protože se USA podílely na pokusu o převrat v Turecku s cílem zavraždit Erdogana. Erdogan proto právem Američanům nevěří absolutně nic.

Vraždy nepohodlných prezidentů patří k běžným praktikám USA. Jmenovat zavražděné prezidenty snad nemusím.

Humanitární bombardování nebyla žádná akce NATO, ale pouze rozhodnutí USA. Bývalý ministr zdravotnictví Ivan David popisoval, jak ve 22.00 hodin večer, kdy jen shodou náhod zasedala naše vláda, zazvonil z americké ambasády telefon, kdy USA chtěly do 24.00 (tedy do dvou hodin) souhlas s přeletem amerických bombardérů přes naše území. Nejvíce proti tomuto souhlasu protestoval tehdejší ministr školství Eduard Zeman společně s Ivanem Davidem a Vladimírem Špidlou a nejvíce se kupodivu o souhlas zasazoval tehdejší ministr kultury Pavel Dostál. A Miloš Zeman se doposud stydí za to, že v tehdejší situaci podlehl a jeho vláda jako celek tehdy dala souhlas k tomuto válečnému zločinu USA.

O nebezpečí ze strany Ruska můžete školit pana Matušku, ale ne mne. Jen díky Putinově rozvaze s níž reaguje na neuvěřitelné provokace USA, zatím máme v Evropě mír.

+3/−8
11.3.2019 23:00
Foto

M39a75r73t78i29n 86B14r64a84u40n 2374187801699

Vy musíte asi být hodně velkým kamarádem Richarda Falbra že neustále propagujete jeho tézi o humanitárním bombardování. Jinak ovšem opět a znovu opakujete staré známé lži, které lze vyvrátit naprosto jednoznačně pomocí minimálních znalostí reality. Akce v Jugoslávii nebylo rozhodnutí USA ale akce NATO.

Já vás nehodlám školit, protože to nemá smysl. Vy jste proputinovským fanatikem, který nechce vidět, že právě Putin je ve světě největší hrozbou. Ruské provokace proti pobaltským republikám, proti Švédsku, proti Islandu, proti Británii jsou všeobecně známé a je mi jasné že je budete popírat. Vy pane Petříku o Rusku nevíte vůbec nic. Žijete ve světě představ. Ve světě bludů z dob SSSR, kdy, podobně jako někteří další věříte, že se jedná o zemi budoucnosti, kde vedoucí představitelé pečují o blaho svého obyvatelstva a všichni jsou tam šťastní. Odpovím vám vašími slovy. O Rusku můžete vykládat báchorky někomu, kdo podobně jako vy tam nikdy nebyl. Nebo těm, kdo tam jeli na dovolenou a celou jí strávili v nočních klubech nebo v městech s 12 až 14 letými prostitutkami. Ano, to je realita dnešního Ruska. To je ovoce které přináší vláda tandému Putin Medveděv. Jste údajně podnikatel. Tak vězte, že v Rusku byste nebyl. Neměl byste na to. Protože ty úplatky které byste musel platit několikrát měsíčně by vaše zisky nepokryly. V Rusku jsou plné krámy zboží. Nádherně voňavé maso, krásná barevná zelenina. Nikdo ale na to nemá, aby si to koupil. Rusko má skvělé lékaře a vědce. Skvělé umělce. Jenže Rusové nemají peníze na skvělou lékařskou péči a vědci nemají peníze na realizaci svých projektů. Tak odjíždějí pryč. Do USA, Izraele a jinde. Jen pryč. Umělci nemají peníze na vydávání desek. Filmaři nemají peníze na kvalitní filmy. To je situace která zde byla , je a bude. Jenže dosud žádný z vedoucích představitelů nedělal pro svou zemi tak málo, žádný nebojoval tak málo s korupcí než právě Putin. Vy možna dosahujete vysoké karmy a čtenosti. Blahopřeji.

+10/−2
11.3.2019 23:38
Foto

M53a78r69t78i50n 44B85r46a22u35n 2854337431109

Ale je tomu tak jen díky těm, kteří neznají realitu a zavírají oči a uši před tím, co se skutečně děje. Jaké jsou skutečné zájmy Putina. Znovu obnovit sovětské imperium. Znovu srazit svět na kolena a třást se strachem před ruskou vojenskou mašinérií. Žádná rozvaha u něj nehraje roli. Jako bývalý vysoký důstojník KGB hraje s kartami vabank. A je to právě rozhodnost a nekompromisní postup NATO, který jej drží zpět. A i to je dnes, díky Trumpovi ohroženo. Takže když to porovnám s Ruskou podporou islámistických teroristů z Hezballahu a Iránu v Sýrii, tak budoucnost není zrovna růžová

+9/−1
11.3.2019 23:47

J19i15ř54í 55Ř45e59z40n97í55k 4202142453465

Putin začal snít o obnově sovětského impéria až když se mu NATO začalo plantat pod nohama.

+2/−6
12.3.2019 8:03

M97i90l79a14n 21B90a10r32t30o36s 9390544546545

Mate moji plnou podporu a sympatie ... bohuzel, na tandem Petrik/Reznik jsou jakakoliv data ci logika kratka, soudruzi sice vnimaji, ale tim to tak nejak konci ...

+3/0
12.3.2019 21:15

J92i63ř48í 92Ř95e53z14n54í78k 4852802713305

Tak v letech 1934 až 1938 měl z Německa obavy každý, jenom Západ doufal, že se podaří Německo nasměrovat na Východ.

+2/−2
12.3.2019 8:01
Foto

J39a55r32o59m73í14r 97P86e54t41ř30í73k 6414421769878

Přesně, o tom se zmiňuje dost historiků, zrovna nyní čtu Starikova, který to velmi podrobně popisuje, jak vlastně tím, že Západ dal Hitlerovi Československo byl jasný důkaz, aby se obrátil proti SSSR. Velmi podrobně tam popisuje pozadí uzavření paktu Ribentrop-Molotov, kdy vlastně Stalin neměl jinou možnost a jako pragmatik věřil, že se Hitler obrátí na Západ a tam se válkou se Západem Hitler vyčerpá.

+2/−6
12.3.2019 8:46
Foto

J78o25s11e90f 15K46o43u17b27a 8181910423531

Slabá fakta. Stejně jako Rusové, aby v tom nebyli sami si k "osvobození" Československa v roce 1968 přizvali některé členy Warszawské smlouvy.

Podobně USA na své vyřizování účtů či a šíření "demokracie", si zve některé členy NATO. Veliteli se neodmlouvá.

+4/−3
12.3.2019 0:19
Foto

M21a93r33t49i70n 70B75r96a75u64n 2494557671479

USA nejsou Rusko. A NATO nemá velitele v podobě nějaké země.

+5/−3
12.3.2019 1:02

J31i27ř29í 63Ř20e36z66n98í70k 4792792253915

V podstatě má, kam jeden, tam všichni. Signifikantní je, že prozatím není znám případ, kdyby některý členský stát zablokoval svým vetem všechny ostatní.

+2/−3
12.3.2019 6:58

B21o25h42u64m22i64l 43V43a47n96ě33k 5702715102896

Pane Braune,

od kdy má NATO právo k vojenskému zásahu v zemi, která není členem NATO, bez souhlasu OSN nebo vlády dané země?

NATO má být organizace založená na obranu svých členů. Ale už provedla několik útočných akcí.

+2/−3
12.3.2019 8:48

B12e59a60t44a 46K98r21u88s96i53c 2814160859210

R^, velká karma, pane Petříku!

+14/−13
11.3.2019 20:10
Foto

J33a52r68o55m78í64r 81P43e98t37ř90í34k 6144831309948

Děkuji R^

Jak vidíte, potrefené husy se z toho nemohou vzpamatovat.

+2/−4
11.3.2019 20:19

V92l47a35d76i96m20í29r 44S77t92u98d35e44n21ý 5398588565310

Pokud se konkrétně já z něčeho nemohu vzpamatovat, pak pouze z vaší drzosti, s jakou tady sprostě lžete.

+12/−6
11.3.2019 20:23

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz