Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L42u29d53ě27k 68K75r35a76t20o56c10h78v20í67l 9485604511144

Abych tuto diskusi shnul ..... Většinově zvratky a jediné správné politické názory různobarevných politruků, kteří nerespektují reálná fakta, mapu a kalendář ..... jen svoji ideologickou vizi .... nevím, jestli se mám smát, brečet nebo zvracet ... pokud to chce někdo vyvrátit, ať prosím používá fakta ....

+2/−2
13.3.2019 21:40

A11n15t47o79n17í40n 49R60e97č59e81k 9275212776490

Abych neměl podobné pocity jako vy p. Kratochvíle, tak raději články tohoto autora už nějaký čas nečtu a vůbec mi nechybí;-D;-D

+6/−3
13.3.2019 22:19

L49u61d47ě96k 86K73r92a65t34o29c44h51v10í11l 9955294521594

Takových autorů je bohužel více...z více politických pohledů ....

+3/0
13.3.2019 22:25
Foto

V26l88a65d12i61m21í22r 76Š18ť77a74s94t92n45ý 1321396695153

Jasně, proto sem nechodíte a vůbec se nevyjadřujete;-D

+6/−1
14.3.2019 7:20

D11a63n 64R40o17z49s23í59v71a88l 3480582110394

Tak to ho určitě moc trápit nebude. ;-D

+1/−2
14.3.2019 8:22

D39a67n 93R87o82z46s98í35v83a19l 3650252890394

Jiříku, v klidu.

0/0
14.3.2019 9:28

J36i98ř29í 70S41t89r28á87d94a85l 7808264888120

Vy máte vždycky tak úžasné množství zaručených informací, že snad máte zdroje ze všech tajných služeb. Zajímavé je, jak tvrdíte, že, cituji "Kosovsko-albánská UCK tehdy v Kosovu vraždila obyvatele srbského původu s cílem etnicky vyčisti Kosovo od Srbů", když všechny tehdejší zprávy mluvily přesně opačně, tedy že Srbové vyháněli a vraždili kosovské Albánce. Ale podle vás určitě všichni lhali, protože jedině máte na ty správné informace patent.

+11/−2
13.3.2019 20:57
Foto

J48a33r38o58m75í44r 64P35e50t43ř56í32k 6154741799558

Ve všech státech bývalé Jugoslávie začaly války tím, že ve státech, které se chtěly odtrhnout to začalo vraždami a vyháněním Srbů. Ti se ovšem bránili a Bělehrad na příslušná místa poslal vojáky. Zkuste si zjistit něco o Republice Srbská krajina, kde bylo povražděno na 10.000 Srbů a vyhnáno jich bylo přes 250.000. O tom západní mainstream mlčí.

Proto mainstreamu ohledně války v Jugoslávii nevěřím ani slovo.

Když se ovšem chtěly odtrhnout některé regiony od kyjevského režimu na Ukrajině, tak Západ podpořil občanskou válku a režim, který tuto válku rozpoutal s tvrzením, že nesmí být porušena územní celistvost Ukrajiny.

Rozbití územní celistvosti Jugoslávie Západ vyžadoval a na boj za zachování územní celistvosti odpověděl vojenským napadením Srbska.

Všechno jsou to jasná a prokazatelná fakta.

Západ v tomto lže velice primitivně a zachoval se jako agresor z doby kamenné, protože nerespektuje žádné právo, pouze právo síly.

+11/−9
13.3.2019 21:18

L73u91d58ě82k 33K71r69a77t27o21c21h50v71í18l 9175654571964

S tímto názorem se dá částečně souhlasit ...

+2/−1
13.3.2019 21:42

L85u59k80a16s 48F55i74k11r 8581840246181

Co Slovinsko? To do lzi s.Petrika moc nesedi, ze?

+3/0
13.3.2019 23:09

J84i53ř18í 49S22t87r67á16d77a76l 7638594408640

bte se, ale to je pořád totéž. Odkud tak zaručeně víte, že, cituji "Ve všech státech bývalé Jugoslávie začaly války tím, že ve státech, které se chtěly odtrhnout to začalo vraždami a vyháněním Srbů."? Já o tom tehdy nic neslyšel. Opět zřejmě máte zprávy z nějakých skrytých zdrojů... Mám dojem, že takto vznikají všechy ty šílené konspirační teorie, ať už se týkají čehokoliv.

+5/0
13.3.2019 21:55

J33i23ř62í 42S36t89r74á17d88a30l 7748664538130

Pardon, utekl mi začátek - Nezlobte se...

0/0
13.3.2019 21:56
Foto

J17a31r23o83m63í19r 35P66e42t32ř95í28k 6974511299198

Pokud budete informace čerpat pouze z mainstreamu, tak se pravdy nedoberete NIKDY.

Napsal jsem Vám tam snad dostatek logických informací a je už na Vás, abyste si našel informace, které mají logiku a hlavně jsou faktické.

Nepopiratelným faktem snad je, že země NATO vojensky napadly Srbsko, Irák či Libyi a ne naopak. Nebo jste se někde dočetl, že by některá z těchto zemí vojensky napadla některou z členských zemí NATO?

Dalším faktem je, že každý agresor tvrdí, že byl napaden, že se pouze brání a agresorem je jeho oběť.

Ale v tom Vám nepomohu, musíte prostě studovat.

+6/−6
13.3.2019 22:04

J94a30n 74Š82v31a60d48l26e57n33k42a 9764649870

Napsal jste snůšku nesmyslů. Věříte blbostem. To se originálním myslitelům stává. Je to jako z Havlíčkova epigramu: Není nad původnost, každý po ní touží, lidé chodí po mostě, tak já půjdu louží. Ten most je ten váš "mainstream". Vy jste si vybral alternativu.

+4/−1
13.3.2019 23:14
Foto

V74l54a44d63i97m55í63r 79Š95ť31a39s65t79n39ý 1461186905333

Prokázat to samozřejmě můžete na tisíc způsobů, ale nestojí vám to za to, že?

+1/−1
14.3.2019 7:23

D87a78n 34R53o90z70s80í55v82a95l 3350392750584

Jako kdyby jste vy kravinám nevěřil pane Švadlenko. ;-D

+2/−1
14.3.2019 8:21
Foto

J12a54r57o50m83í44r 52P72e55t25ř33í53k 6534641809188

R^R^R^

0/−1
14.3.2019 9:14

D79a49n 42R19o87z84s62í30v62a72l 3810512720664

Nyní tu máme další zajímavá témata pane Petřík. Hrozba (ovšem spíše vydírání) USA Německu o omezení výměny zpravodajských informací pokud umožní Huawei stavbu komunikačních sítí anebo zajímavá informace o tom jak nás válkychtivý Pence chtěl prostřednictvím kancléřky Merkelové na nedávné Mnichovské konferenci vysláním válečných lodí do Kerče zase namočit do dalšího konfliktu. No nemáme to přímo příkladného spojence?

+1/−1
14.3.2019 9:35
Foto

J53a66r55o79m62í35r 81P94e34t56ř79í25k 6334181309478

Jsem zvědavý, jaká nás čeká budoucnost s těmito "spojenci."

0/−1
15.3.2019 11:46

L27u26k74a74s 25F85i95k65r 8691270906361

Ve Slovinsku bylo nejake vrazdeni a vyhaneni Srbu?

+1/0
13.3.2019 23:08

J87a20n 61Š11v10a87d71l65e97n72k11a 9544369840

Vždyť jste to celé pomotal. Republiku Srbská krajina vyhlásili Srbové na území Chorvatska. Tam nikdo nikoho nevyháněl, leda snad Srbové Chorvaty z Krajiny. Samozvaná republika zanikla o několik let později po chorvatském útoku - Chorvatsko pak Srby opravdu vyhnalo. Ale byla to reakce na to, co se tam dělo předtím. Srbové nezačali útočit poté, co někdo útočil na ně. Bylo to jinak: Srbové chtěli udržet Jugoslávii, které vládli. A z téhož důvodu ostatní svazové republiky chtěly odejít. Srbové se je pokoušeli udržet násilím, a když to nevyšlo, pokusili se sjednotit všechny Srby v jednom státě, vytvořit Velké Srbsko. Proto byla válka v Chorvatsku a v Bosně. Toto jsou prokazatelná fakta. Vy je dost primitivně převracíte do podivných lží.

+8/0
13.3.2019 23:13

P24e84t39r 72B60u54r98i24a55n 4651756964518

Obyvatelé žádného "regionu" se nemohou odtrhnout od státu tím, že si onen region prostě ukradnou pro sebe. Ono území jim prostě nepatří. Naproti tomu Jugoslávie byl FEDERATIVNÍ STÁT, tedy složený ze samostatných států a ty se už odtrhnout mohou. Vaše do nebe volající lži, pane Petříku, už přesahují i hranice logiky. Jen tím potvrzujete, že vaše tzv. argumenty si generujete podle toho, jak se vám to zrovna hodí. O žádné seriózní diskuzi s vámi nemůže být ani řeč. Diskutovat s vámi je to stejné, jako mluvit s hospodským větrákem.

+5/0
14.3.2019 12:50

J66i69ř88í 19Ř45e44z54n16í24k 4942782253445

Z historického hlediska toto není tak pravdou, protože Jugoslávie nebyla zřízena jako federativní stát.

Ale to, co uvádíte, je vlastně argument proti oprávněnosti odtržení Kosova.

0/−1
14.3.2019 12:58
Foto

Z63d49e53n24ě30k 48M40a70t21u36š96k65a 7468376725636

Socialistická federativní republika Jugoslávie byl federativní socialistický mnohonárodní stát, ležící v západní části Balkánského poloostrova. Hlavním městem státu bylo i největší město Bělehrad. Země získala od Itálie Istrijský poloostrov, jenž dnes náleží Chorvatsku a Slovinsku.

Vznikla a prohlášena byla v roce 1943 jako Demokratická federativní Jugoslávie ze zbytků Království Jugoslávie. Od roku 1946 nesla jméno Federativní lidová republika Jugoslávie a roku 1963 Socialistická federativní republika Jugoslávie. Rozpadla se v roce 1992.

+4/0
14.3.2019 13:49

J34i12ř46í 14Ř94e18z63n65í20k 4802772103895

Psal o době před WWII.

0/0
14.3.2019 15:47

L60u57k25a17s 44F74i12k50r 8551580206941

I predtim to byla jakasi "federace" - Kralovstvi Srbu, Chorvatu a Slovincu ...

+2/0
14.3.2019 15:51

P58e61t22r 78B97u27r42i59a98n 4531226974418

"Z historického hlediska toto není tak pravdou,"....zase jeden umělý pseudoargument.

Žádným argumentem proti odtržení Kosova to není, proč by mělo? Mimochodem Kosovo nebylo nikdy Srbské území ve smyslu Karlovarsko = České území. O čem to tu furt všichni plancáte?

+3/0
14.3.2019 13:59

J68i40ř89í 58Ř20e66z61n70í30k 4752492493385

Po celou dobu existence Jugoslávie po WWII bylo Kosovo administrativní součástí Srbska. 3. září 1945 schválilo Lidové shromáždění Jugoslávie (Narodna skupština) ústavní zákon, na základě něhož se v rámci Lidové republiky Srbsko zřizuje autonomní oblast Kosovo a Metohija. Tento zákon byl schválen jen několik dní poté, co byl takto stanoven i status Vojvodiny.[2]

0/0
14.3.2019 15:45

P91e97t61r 53B78u52r35i19a46n 4561506854228

Ano, pouze administrativní součást (nikoliv historické území) a autonomie. To je přesně to, co jsem měl na mysli. Z obého vyplývá, že Kosovo nebylo nikdy historickým územím Srbska. To už Slezsko je historicky více českým územím.

+3/0
14.3.2019 15:55
Foto

K63a44r50e89l 16Á44b27e75l75o43v21s91k45ý 7919580343372

Zajímalo by mne, proč všichni (takoví jako vy) mluví o humanitárním bombardování a krveprolití v Srbsku, ale jaksi z nějakého důvodu (demence, ztráta paměti, členství v KSČ či sympatie ke kounismu) zapomínají a opomíjejí (ostentativně) jak to vše začalo - tak si to připomeňte - https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1lka_v_Jugosl%C3%A1vii - jestli někdo může za to co se tam dělo, jsou to komouši:-/RvRv

+11/−2
13.3.2019 19:43

D85a71n 38R68o35z44s96í54v74a69l 3710322310834

A Putin. A to i v té době. Na toho jste zapomněl. ;-D

+2/−3
13.3.2019 19:46
Foto

K48a71r97e13l 26Á29b39e68l14o32v61s25k63ý 7499610433602

... jak se vám s tím žije, v Německu?8-o;-D

+3/−1
13.3.2019 20:37

J76o83s18e69f 78M56i52k37e10l 2528450416732

Nějaká stopa po těch jeho pazourech by se tam taky našla.

+3/−2
13.3.2019 21:50

D55a53n 54R59o72z30s47í87v41a14l 3960262660164

No rozhodně.

+1/0
14.3.2019 8:23

J16i19ř79í 56K92i41n19d94l 2478227233697

Pokud si pamatuji, tak ten, kdo vedl válku v bývalé Jugoislavii bylo Srbsko . Nebo se pletu??? Válku vedlo proti všem státům ve svazku bývalé Jugoslavie, které chtěly ze svazku Jugoslavie vystoupit. Žádná diplomacie a ani zbrojní embargo a ani bezletové zóny nedokázaly konflikt zastavit. Při tom konfliktu zahynulo 96 408 lidi. Pak vypukla válka v Kosu z důvodu, že v Kosovu, kde žilo v té době 88 procent Alabánců, přišlo Kosovo o staus republiky a bylo přičleněno k Srbsku, Byla to stejně hrozná válka, jako ty předešlé, při které umírali i civilisté a co bylo horší, že z Kosova bylo vystěhováno 260 000 lidí a další se chystali Kosovo opustit. Hrozila humanitární katastrofa, Stejně tak, jako v předešlých válkách nebylo možné válku zastavit. Evropa byla v koncích a tak požádala USA o pomoc při řešení krize v Kosově. Bylo dohodnuto, že se ukončení krize provede v rámci NATO. NATO dalo 13. října 1998 Jugoslávii ultimátum. Pokud Srbsko se nestáhne do 96 hodin svá vojska z Kosova, bude zahájena letecká kampaň NATO proti Srbsku. Dne 15. března 1999 v Paříži začaly mírová jednání. Albánci smlouvu o míru bez výhrady podepsali. Srbové přes nátlak Ruska, aby tak učinili také, to odmítli i když věděli, co bude následovat. NATO dne 24. března 1999, zahájilo letecké nálety na vojenské cíle a ani to nevedlo k zastavení války a tak se přistoupilo na bombardování budov silových ministerstev.Dne 31. března 1999, přiletěl do Srbska Jevgenij Primakov a snažil přimět Srbsko k podepsání mírové smlouvy, tak jak byla navržena, ale bez úspěchu. Teprve dne 10. června 1999 Srbsko podepsalo dohodu a začalo se z Kosova stahovat.. Válka v Kosovu stála 10 000 mrtvých a 26 000 osob na útěku. Takž jak byste dokázali tuto válku zastavit, Válka v Kosovu stála 10 000 mrtvých a 260 000 osob na útěku.

+17/0
13.3.2019 19:41
Foto

K24a54r74e25l 76Á93b37e40l76o18v70s14k76ý 7409940713442

R^R^R^

+2/0
13.3.2019 19:44

L78u20d53ě21k 50K45r28a30t94o51c10h64v59í15l 9415454121154

Válka v Kosovu stála 10 000 mrtvých a 26 000 osob na útěku. Takž jak byste dokázali tuto válku zastavit, Válka v Kosovu stála 10 000 mrtvých a 260 000 osob na útěku. .....

Tak kolik osob bylo na útěku? 26 tis. nebo 260 tis.?;-)

+2/0
13.3.2019 19:56

J91i23ř25í 37K13i87n36d39l 2978487743797

Poprvé jsem zpomněl připsat jednu nulu. Toho jsem se ani nevšimnul do doby,, než jsem psal tenhle příspěvek. Já jsem si o té válce získával informace z medií, z knih a podstatné věci jsem si poznamenával, jak mám ve zvyku. Pak když je třeba tak si poznámky nalistuji a píši. Byl jich 260 000

0/0
14.3.2019 9:23

J61i45ř46í 59Ř67e12z69n57í73k 4192562943805

Přesně tolik Arabů uteklo před postupující IDF v r. 1967 do Jordánska. Á nevšiml jsem si, že byste kritizoval NATO, že nezasáhlo. A to byla v oblasti námořní flotila US NAVY.

+2/−1
13.3.2019 20:18

L51u37k74a26s 13F39i68k73r 8351130586281

Kolik Zidu muselo utect z arabskych a muslimskych zemi po roce 1948?

+1/0
13.3.2019 23:11

J51i17ř64í 83Ř20e47z78n54í25k 4882642273105

Však si Izrael stěžoval, že OSN nezasáhlo.

0/0
14.3.2019 0:58

L47u39k75a54s 41F82i65k30r 8561600606611

Pak se nedivte, ze od te doby na OSN kaslou a zarizuji se podle sebe.

+1/0
14.3.2019 1:23

J23i94ř19í 15Ř15e36z41n87í40k 4262932143725

Jenomže pokud by OSN zasáhlo, tak by nedošlo ke zvětšení území Státu Izrael nad rámci Plánu OSN.

0/0
14.3.2019 15:49

L62u70k76a49s 65F62i71k56r 8251640106921

Tak melo zasahnout, ze? To nezahnuti je jeden z duvodu, proc vicemene nikdo nebere OSN vazne.

0/0
14.3.2019 17:47

J29i92ř30í 91Ř97e93z56n14í32k 4962522693485

Proč? Vždyť díky tomu dopadl Izrael lépe než možná sám čekal. Bylo to z hlediska jak Izraele, tak OSN velmi moudré (ne(rozhodnutí.

0/−1
14.3.2019 18:43

L20u62k32a39s 68F30i44k70r 8801780216881

Hloupe i na vas standard ... co ti mrtvi? Jo, ja zapomnel, vy jako levicovy commienazi o lidi nedbate.

+1/0
14.3.2019 18:47

J79a90n 97R87i15c97h39t18e22r 5842422213955

Albánci samozřejmě smlouvu podepsali, protože v té době už měli slíbenou samostatnost, obrovskou finanční podporu a stažení předních představitelů UCK ze seznamu hledaných teroristů;-)

0/0
14.3.2019 13:05

J42i31ř46í 98S50t65r28á16d10a54l 7988494268550

R^R^R^R^

0/0
14.3.2019 13:14

B43o64h31u47s24l19a13v 27J13i58r26o27u97š23e60k 9365340292218

Pane Petříku, naprostý souhlas s Vaším příspěvkem, mě to připadá, že si ti naši polistopadoví politici libují v odměňování vrahů / Mašínové/, a osobností, které se zasloužili o krveprolití v Srbsku, tak, jak uvádíte. Tato jednostranná politika , kterou provádí ČSSD prostřednictvím ministra Petříčka, ĆSSD opravdu odsuzuje pod 5%, a nezabrání tomu ani sociální politika paní Maláčové.

+6/−7
13.3.2019 18:47

D43a36n 98R96o71z40s22í91v81a78l 3450972480874

Na jednu stranu dobře. Alespoň ve volbách dostanou co si zaslouží. Takový odpočinek mimo sněmovnu jim stejně jako před časem KDU-ČSL jenom prospěje. R^

+2/−2
13.3.2019 18:52

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz